תפריט סגור

מיניבוס, אוטובוס או הסעה מיוחדת – פתרון לכל

הסעה לכל סיטואציה

אם חיפשתם ברחבי הרשת חברת הסעות שתספק לכם שירות הכי טוב שיש, המאמר הזה בול בשבילכם. הסעות עובדים בדרך לעבודה, טיול לצפון עם כל היישוב ואפילו הסעות לאירועים בשעות המאוחרות של הלילה, הכל נמצא כאן.

מחפשים הסעה לטיול בצפון? הגעתם למקום הנכון

הצוות המקצועי שלנו בחברת ארז הסעות יכול לעזור לך לארגן את הסעות בצפון ואזורים נוספים ברחבי הארץ באופן הטוב ביותר ויש מגוון רחב של אפשרויות כלי רכב, תלוי כמות וסיבת הנסיעה.
אנו משתדלים לספק לך מידע רב ערך על פתרונות ההסעה הקבוצתיים הטובים ביותר ולהתאים עבור הצרכים שלך את הטוב ביותר. המיניבוס הוא הפתרון האידיאלי להובלת קבוצות בינוניות. ארז הסעות פועלת לטובתכם ותמיד חושבת על הלקוחות שלה, על ידי מתן פתרונות תחבורה בכל הסוגים ע"פ הצורך.

שירותי הסעות מכל הסוגים

 במקרים רבים, בעיקר כאשר יש כמות מוזמנים גדולה מאותה האזור, מתארגנת נסיעה לחתונה או למסיבה במקום מרוחק, או קרוב שפשוט רוצים לבוא ולשמוח ולא לנהוג. חברת הסעות עומדת לשירותכם גם ברגעים האלה ותדאג להחזיר את כולכם הביתה, בריאים, שלמים והכי חשוב לא תפריע לכם לחגוג, לשתות ולא לחשוב על איך חוזרים הביתה. מסיבות רווקים רחוקות, אירועים משפחתיים או פשוט נסיעה של קבוצת אנשים לסיבה כזו או אחרת, מצריכה נהג אחראי ורכב נקי ובטיחותי שיוריד לכם מהראש את עניין ה- "מי נוהג".
לעתים קרובות בתי ספר שוכרים אוטובוסים שכר על בסיס קבוע כדי להסיע ילדים הביתה ובחזרה מטעם המועצה האזורית, אך גם שירותים מהסוג הזה חברות הסעות יודעות להעניק בצורה הטובה ביותר, הכל תלוי סיטואציה ולעשות את ההתאמות הנכונות.

 

הסעות תלמידים יכולות להתבצע על ידי רשויות מקומיות או קבלנים פרטיים

יתכנו ארגוני צדקה מיוחדים למימון ותפעול הסעות באוטובוסים, בדרך כלל באמצעות אוטובוסים ניידים ששונו במיוחד או אוטובוסים אחרים ללא מחסומים (ראה סעיף ללא מחסומים). מעסיקים בארצות הברית יכולים להעניק לעובדים הטבות נסיעה פטורות ממס, כך שאין סיבה לא לבקש מחברתכם לשלם עבור אוטובוסים פרטיים, רכבות, רכבות קלות, טנדרים והוצאות נסיעה אחרות.

 ניתן להשתמש במגוון רחב של כלי רכב: אוטובוסים לבתי ספר, אוטובוסים ארוכים או קצרים, הסעות טרנזית קטן, מיניבוסים,  או במקרים נדירים אפילו רכב פרטי, מומלץ לוודא עם אותה חברת הסעות על כל האופציות. כאשר הילד לומד בבית ספר אחר מלבד בית הספר בשכונה או נוסע לחוג מסוים, ההסעה היא לרוב אוטובוס לחינוך מיוחד, אך ניתן להשתמש בכל אפשרות הסעה לפי שיקולכם כמובן.

הסעות לילדים עם צרכים מיוחדים

גם אם זה לא נוח או יקר, זה מחייב, וברוב המקרים יש סבסוד כמעט מלא מטעם המועצה או הערייה לגבי נושאים כמו אלו. מעבר לזה, חברת הסעות יכולה לתת לכם מענה גם כאשר אתם מחפשים הסעה אחראית לטובת טיול לילדים עם צרכים מיוחדים או הסדר לשגרת היום יום.  המשמעות היא שילדים עם צרכים מיוחדים שאינם משרתים בבתי ספר בשכונתם יכולים להילקח באוטובוס לבית ספר אחר מחוץ לתחומם כדי לקבל את שירותי החינוך המיוחד להם הם זקוקים. 

בחברות רבות יש גם פתרונות כמו הסעות נכים וכו' ואין דבר יותר מרגיע מלדעת שילדכם מופקד בידיים טובות ואתם יכולים להמשיך את היום ללא יותר מדי דאגות עם רכב נח, מרווח ומעלון מתאים.

 לאנשים עם מוגבלויות יש מספר זכויות שצריך לבדוק לפני שמבררים את נושא ההסעה עבורם. ערים ומועצות רבות דואגות לנושא וכדאי לברר דרכם את פרטי הנושא, כולל שירותים באזורים ללא תחבורה ציבורית או מתן הסעות לאנשים שאינם יכולים להשתמש באוטובוסים מקומיים עקב מוגבלויות שונות.

טיול מאורגן לקבוצות תיירים

קבוצות תיירים רבות מגיעות לישראל מדי חודש. אותם הקבוצות עוברות לאורכה של המדינה ומבקרים בכל המקומות הקדושים, ולא חסר. מומלץ מאוד להגדיר את המסלול ואת לוח הזמנים מראש, אך ניתן להשתמש בכלי רכב קטנים יותר וגם לחלק את הקבוצה אם יש צורך בכך.  

אין הרגשה טובה יותר מלדעת שיש לכם נהג לאורך כל השבוע הקרוב, שמחובר ללו"ז של כלל הקבוצה ומחכה לכם עם אוטובוס נקי בסוף כל סיור ואתר שתבקרו בו.

הסעות עובדים

כחלק מהשירותים שיש ברוב החברות, ישנו גם שירות של הסעת עובדים כל יום ויום למקום עבודתם. לרוב מדובר במפעלים גדולים או חברות וארגונים המעסיקים כמות גדולה של אנשים ולעתים אלו אנשים שאין ביוכלתם להחזיק רכב בעקבות העלויות הגדולות מדי שנה. כמו כן, 2 הצדדים מרוויחים כאן. העובדים מרווחים שיש להם הסעה הלוך וחזור למקום העבודה ולא צריכים לדאוג לעייפות שלהם בבוקר, פקקים בכביש שמעלים את העצבים והמון כסף מדי שנה שחוסכים. בנוסף, המרוויח הראשי הוא המעביד (העסק) שכל עובדיו מגיעים ביחד לעבודה, ללא סיפורים על איחורים מצד העובדים ולא צריכים להחזיר להם תשלומי דלק ממקומות רחוקים.