תפריט סגור

מה לעשות שבוע בטנריף?

בטנריף יש רק שני שדות תעופה, אחד בצפון ואחד בדרום. בים, קיים קשר בין קאדיס ביבשת הספרדית וששת האיים הקנריים הנוספים דרך נמל לוס כריסטיאנוס בדרום לבין סנטה קרוז דה טנריף בצפון.

אם תבחר בפוארטו לה קרוז

כדאי למצוא טיסות שנוחות בלוס רודוס מצפון לאי. סיימנו את הטיול בן שבוע לטנריף בנסיעה לשדה התעופה, שאורכת כשעה וחצי מפוארטו לה קרוז לשדה התעופה ריינה סופיה בדרום. אני דוגל גדול במסלול בכביש אם אתה צריך לבחור מקום המבוסס על טיול באי בטיול יום.

בילו שבוע בטנריף והבינו במהירות שלאי יש הרבה יותר מה להציע מאשר פארקי שעשועים

חופים, אתרי נופש וברים. אם אתה רוצה לעשות קצת מהכל, אתה יכול להתחיל את הטיול שלך בטנריף במקום אחד ולשנות לינה בערים שונות. לא משנה היכן אתה שוהה באי, הדברים כל כך מגוונים עד כי מובטח שזה יהיה ביקור נפלא.

טנריף היא אחד האיים הקנריים הפופולריים ביותר ומסיבה טובה. קשה לדמיין שיש כל כך הרבה אנשים החיים על האי אבל המקום היחיד שגורם לזה להיראות אפשרי הוא סנטה קרוז דה טנריף. בסנטה קרוז מתגוררים יותר ממחצית מתושבי הקבע של האיים.

הקלות שבה אתה יכול לנסוע לטנריף ויוקר המחיה הופכים אותה לאחד המקומות הטובים ביותר למטיילים בודדים באירופה

מסלול זה בן שבעה ימים לטנריף יעזור לכם לחוות את הטוב ביותר של האי בשבוע אחד בלבד. טיול הכביש הזה בטנריף בן שבוע כולל את כל הפעילויות המובילות באי, מהחופים הטובים ביותר ועד הזדמנויות צילום אפיות ונופים ייחודיים.

פוסט זה מתאר מסלול טיול של שבוע אחד הכולל את כל הדברים הטובים ביותר לעשות במקום ידידותי לאינסטגרם זה

מסלול הטיול של טנריף לאורך שבוע זה הומה אדם, אך אם אתם מקווים להירגע מעט, אני ממליץ להשתמש במסלול זה למשך 10 ימים. במקום לבלות שבוע באי, הנה כמה הצעות לדברים נהדרים לעשות ביומיים הנוספים שלך.

טיול לטנריף לא יהיה שלם בלי לקחת קצת זמן ליהנות מהחופים

מהים ומהשמש. אנו ממליצים לחקור יותר מחוף אחד אם אתם מגיעים לאי מכיוון דרום, כיוון שקל יותר להגיע אליו באוטובוס מאשר ברגל. אתה יכול לחקור את האי ברכב, אבל אני רוצה להכיר את האטרקציות העיקריות כך שאם אתה מחפש השראה לטיול יום ברחבי האי או רק חזרה למלון שלך, לא תסתבך בפעילויות ב אִי.

כדי ליהנות מהאווירה המגניבה של לה לגונה, בקר בפלאיה דה לאס טרסיטאס, אחד החופים המפורסמים ביותר באי. הוא נחשב לאחד החופים היפים ביותר של טנריף וקל להבין מדוע. למטיילים המחפשים אלטרנטיבה לחופים השחורים של טנריף, זהו אחד מחופי החול המוזהבים הטובים ביותר במדינה.

חוף טרסיטאס נמצא במרחק של 20 דקות בלבד מבירת סנטה קרוז דה טנריף והוא אידיאלי למי שמחפש קצת הפוגה מההמולה של העיר

זהו אחד החופים הבודדים באי עם חול צהוב. למרות שהוא עמוס בסופי שבוע, בקר בו במהלך השבוע ובוודאי תמצא מקום להתמתח ולהשתזף. באופן אישי, אני ממליץ לטייל בטאגנאנה, הכפר שנקרא בסוף העולם, במקום ללכת לחופים החוליים השחורים ולפנות מקום לארוחת צהריים בקאסה אפריקה.

צפה לנופים נהדרים של רוקס אנאגה, חוף פראי ומבודד באזור מוגן ברכס הרי אנאגה בחוף הצפון-מזרחי של טנריף וחוויה ייחודית לתושבי המקום. אנאגה היא התשובה של האי לאיביזה ופפגאיו, כמו גם החוף והבר הטרנדיים ביותר בעיר.

בלגונה תוכלו לטייל בעיר העתיקה או לשבת באחד מבתי הקפה החיצוניים הרבים ולהזמין קאנה (נגיד סרבזה) וכמה טאנגות של גרינגו.

La Caleta Adeje

הוא אזור של חופים חוליים שכדאי לבלות בו אם אתה בדרום טנריף. בכפר מאסקא יש נמל דייגים, טיילת עם דקלים, המוזיאון לאמנות עכשווית, פארק לורו, פארק החיות הפופולרי ביותר בטנריף וגן בוטני עם צמחייה סובטרופית וטרופית. באי יש טיולים ביער לוריסילבה, הפארק הכפרי של אנאגה, הכפר מסקה, חופים סלעיים ומונית מים ללוס ג'יגנטס.

יותר מהחופים הטובים ביותר בטנריף שווים ביקור במהלך שבוע באי מאשר בכל מקום אחר

התחל את הטיול שלך בטנריף עם ביקור בנקודה הצפון מזרחית של האי, הפארק הלאומי אנאגה. הנוף הגעשי של האיים מציע אפשרויות טיול רבות למטיילים פעילים, והפארק הכפרי אנאגה מארח את מסלולי הטיול הטובים ביותר באי.

המקומות המעניינים ביותר בפארק הלאומי אנאגה הם צ'יינאמאדה

כפר קטן עם בתי מערות, וטאגנאנה, שנקרא הכפר בסוף העולם. אם תעקבו אחר מסלול זה ותשארו לילה בלוס כריסטיאנוס, בסופו של דבר תהיה לכם גישה סופר קלה לפארק סיאם בטנריף. כאן תוכלו ליהנות מהחיים הכפריים האמיתיים של האיים הקנריים.

בפרט, עמק מסקה הוא אחד המקומות הנופים ביותר בטנריף ומקום מצוין לצלם בו, אך ישנן תחנות נוספות מרשימות לא פחות המופיעות במסלול זה.