תפריט סגור

למי מתאים לשחק במשחקי חשיבה

אם אתה מוצא את עצמך מפהק מרמה לרמה ויש מעט שיכול לאתגר את האינטליגנציה שלך, אנו מזמינים אותך לשחק במשחקי החשיבה שלנו בחינם. בנוסף, משחקי מחשבה אלו הם דרך מצוינת ללמוד תוך כדי משחק, ואנחנו רוצים שתראה כמה אתגרים מחכים לך. שחקן עם זיכרון צילומי חייב לצבור ציונים גבוהים על ידי משחק משחק חשיבה חופשי זה. הפאזל המכני המאתגר הזה זמין כעת כחלק ממשחק החשיבה. אוסף משחקי החשיבה הביקורתית שלנו כולל גרסה נוספת של הפאזל המאתגר הזה.

שימור זיכרון

הפשטה, חלוקת תשומת לב, זיכרון מילים וכו'. למשחק מחשבות טוב יש הכל, ואם עדיין לא הצטרפתם למשחק הזה, אנחנו חושבים שהגיע הזמן לעשות זאת. דרך הרבה יותר מהנה וקלה לשפר את כישורי המוח שלך היא לשחק במשחקי זיכרון למבוגרים. משחקי המוח המהנים האלה למבוגרים יעזרו לכם לפתור בעיות ריכוז, בעיות ריכוז ולשפר מיומנויות מוח אחרות.

Brain Fitness נהדר לילדים בסביבות גיל 5 שעדיין לומדים מילים חדשות. ניתן להשתמש ב-Brain Fitness גם כדי ללמד ילדים את האלפבית – פשוט החליפו את קוביות הלגו באבני אלפבית.
על מנת לראות מידע בנושא של למי מתאים לשחק במשחקי חשיבה ומשחקי חשיבה מעץ כדאי לבקר ב- smartwood.co.il

בעוד שכושר המוח דומה לחיפוש מילים, ההבדל היחיד הוא שהוא דורש פעילות גופנית מצד ילדכם. משחק זה עדיף לשחק בשטח פתוח כגון פארק או מגרש משחקים. משחק המובייל הממכר Brain Fitness הוא אימון מוח כללי שעוזר לאמן היגיון, קשב וזיכרון.

דבר נהדר נוסף במשחקי אימון המוח הללו

הוא שניתן לשחק בהם באופן עצמאי, מה שהופך אותם לאפשרות מצוינת ללימוד עצמי. משחקי אימון מוח אלו מעולים מכיוון שהם מכסים היבטים רבים של אימון מוח: קשב, זיכרון, עיבוד, הבנה וחשיבה לוגית. משחק אימון מוח משכנע זה יאתגר ילדים להשתמש בכישורי העיבוד, ההבנה והחשיבה הלוגית שלהם.

ילדים יכולים ללמוד כיצד ליצור מעגלים ולהדליק את נוריות ה-LED על לוח המשחק באמצעות החשיבה הלוגית ועיבוד הנתונים שלהם

המשחק מציע גם יתרונות חינוכיים רבים למוחות צעירים, כמו פיתוח מיומנויות פתרון בעיות וחשיבה הגיונית של ילדיכם. משחקי היגיון וחידות הם לא רק פעילות מהנה לילדים. הפתרון הוא לגרום לילדים לעורר את המוח שלהם באמצעות פעילויות מהנות בצורת משחקים.

משחקי מוח עוזרים לעורר את המוח ולאפשר לילדכם לחשוב בדרכים לא שגרתיות

כדי לפתור בעיות. משחקי מוח יכולים לעזור לילדך ללמוד ולשפר מיומנויות קיימות מבלי לדעת שהם לומדים. על ידי משחק במשחקים מעוררי מוח, גם ילדכם יוכל להתרכז טוב יותר ותראו את כישורי ההתבוננות וההיגיון שלו משתפרים משמעותית. כדרך מהנה ואינטראקטיבית לשפר מיומנויות קוגניטיביות בסיסיות, משחקי מוח לילדים יכולים לשפר את המיקוד והריכוז של ילדכם ולאפשר לכם להבין טוב יותר את החוזקות והחולשות שלהם.

משחקי חשיבה וחידות גם משפרים את כישורי פתרון הבעיות שלך על ידי בדיקה ותרגול שלהם בכל פעם שאתה משחק באחד מהמשחקים הללו

משחקי חשיבה וחידות יכולים גם לעזור לך לפתח את החשיבה הלוגית שלך ולהיות יעיל יותר בקבלת החלטות. משחקים אלו יעזרו לכם להגדיל את מנת המשכל שלכם בכך שיתנו לכם את היכולת לקבל החלטות הגיוניות במצבים שונים מבלי לדאוג לגבי התוצאה. כעת, לאחר שגילית את משחקי החשיבה והחידות הטובים ביותר למבוגרים, הגיע הזמן לנסות את אחד ממשחקי החשיבה והחידות הטובים ביותר ולראות בעצמך עד כמה השתפר ה-IQ שלך או כמה השתפרת בזה.

משחקי פאזל למבוגרים גם משפרים את תהליך החשיבה שלך על ידי הפעלת היגיון ואתגר את עצמך עם חידות

משחקים, חידות, משחקים מבוססי ידע ועוד. תחום אופטימיזציה אחד שאני מתעניין בו במיוחד הוא משחקים המאפשרים לך לפתח אינטליגנציה כדי לצבור יכולות בצורה מהנה ומרתקת.

משחק משחקי לוח דורש גם מעורבות של מיומנויות קוגניטיביות כגון חשיבה אסטרטגית

קבלת החלטות, תשומת לב ופתרון בעיות. מחקרים מראים שכאשר אתה עוסק במשחקים האלה – זיהוי חפצים, ניתוח יחסים בין תמונות, שינון אחד כדי לזהות את ההבדלים באחר, שם לב להבדלים – המוח שלך עושה תרגיל נהדר. משחק סודוקו ממריץ את המוח ועוזר לשפר את יכולת החשיבה הלוגית, הריכוז והזיכרון של הילדים.

בפעם הבאה שאתה מחכה לקנות מצרכים

לצאת לטיול ארוך, או לחכות כמו שאנחנו עשינו עד שאוטובוס או רכבת תחתית יגיעו, נסה את אחד ממשחקי ההיגיון האלה לילדים ותעסיק את המוח והמוח שלך בפעילות גופנית . אם אתה רוצה לטפח את המוח הצעיר של ילדך, לאמן את היכולות הקוגניטיביות שלו, ולהניח את הבסיס לבריאות הנפש, הנה עשרה משחקים חינוכיים שיעזרו לך להתחיל. ריכזתי רשימה של משחקי אימון המוח העצמאיים הטובים ביותר לילדים כדי לעזור לך לשלב יתרונות נוספים לפיתוח המוח בחינוך הביתי שלך. אם אתם מחפשים פתרון יעיל יותר, נסה את משחק אימון המוח המהנה של MentalUP.

אפליקציה זו מכילה רק כמה משחקים חינמיים

אבל כאשר אתה משלם כדי לפתוח את השאר, תמצא ספרייה ענקית של משחקי אימון מוח שיעזרו לך להסיח את דעתך, לאמן ריכוז ומהירות, לאמן את זיכרון הלמידה שלך ותשומת לב לפרטים תשומת הלב. זיכרון רצף, זיכרון מילים וכו'. אפליקציית אימון המוח הזו אינה שונה מרבות מהאפשרויות האחרות ברשימה שלנו – מצב אימון יומי, דוחות התקדמות מפורטים, הרבה משחקי אימון מהנים ומרתקים ועוד. המחשה של משחקי חשיבה, חידות ופעילויות חשיבה ביקורתית. משחק היגיון. משחק חשיבה. המשחק האינטואיטיבי הזה דורש הרבה כוח מוח.