תפריט סגור

ירושלים קבלן שיפוצים

יוסי נדב, קבלן מורשה ומומחה לניהול פרויקטים, מתמחה בבניית בוטיקים איכותיים במרכז העיר וירושלים. ירושלים דיזיין עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם קבלנים מוסמכים, בעלי מלאכה, יועצים וספקים באתר כדי לעדכן אותך לאורך כל הפרויקט. שירותי הבנייה שלנו כוללים בניית בתי יוקרה, שימור ושיפוץ עבור לקוחות פרטיים (מהארץ ומחו"ל), אדריכלים ומומחים.

אבדוק את עבודת הקבלן (נבחר יחד) בדירה, אוודא שהעבודה מתבצעת כמתוכנן, ואוודא שהקבלן משתמש בחומרי בניין איכותיים בכל היבטי הפרויקט.

בניית דירות חדשות מהווה תמריץ חשוב לקבלנים המורשים לבנות על מבנים אלו. אם 66% מדיירי הבניין יסכימו, קבלנים יכולים להתחיל בבנייה לחיזוק המבנה.

הוא ציין כי תוכנית הר חומה הייתה רק אחת מתוך 27 שנידונו בפגישה, כולל תוכניות לבנייה בשכונות הערביות במזרח ירושלים. אנו ביוסי נדב עוסקים שנים רבות בפרויקטים לשימור, בעיקר בירושלים, שהתברכה ברבים מהמבנים הללו. סגן ראש עיריית ירושלים מימין אריה קינג, פעיל ותיק בארגון ההתיישבות אמון מקרקעי ישראל, שיבח את ההחלטה לבנות בגבעת המטוס.

יחס אישי לצרכי כל לקוח, פרפקציוניזם והקפדה על הפרטים הקטנים – זה מה שמבדיל את יניב בניה ושיפוץ מקבלנים אחרים. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק כדי לאצור ולנהל את התקציב שלך, תוך הצעות על הפרויקט שלך כדי להבטיח מחיר הוגן.

נפגוש שני קבלנים בדירה

נראה להם את תכניות העבודה וחבילת ההצעות, ונסביר להם מה צריך לעשות בדירה. האחריות נופלת למעשה על תושבי הבנייה והקבלנים הפרטיים שלוקחים על עצמם את הפרויקטים של תמא. אבדוק שהקבלן יסיים את העבודה לפי התוכנית שאישרתם ושהוא תקין.

החברה

שהוקמה על ידי הקבלן המורשה יוסי נדב, שמה לה למטרה לספק שירותים מקצועיים באיכות גבוהה ללקוחות פרטיים, אדריכלים, מעצבים ובעלי מקצוע נוספים המעוניינים להימנע בעלויות מיותרות וכאבי ראש ובזבוז זמן יקר, הודות לאיכות טובה, בנייה עמידה מאוד. אני אנהל את קביעות הדירה עבור בעלי מקצוע שונים שאינם קשורים ישירות לקבלן כמו נגרים או מתקיני חלונות.
למידע מורחב אודות ירושלים קבלן שיפוצים נא לבדוק ב- kablanim10.co.il

עבור פרטים נוספים בנושא של ירושלים קבלן שיפוצים וירושלים שיפוצים באפשרותך לבדוק כאן: kablanim10.co.il

בפרויקטי בנייה של תמ"א 38 רוכשים בדרך כלל חותמים על הסכם רכישת דירה לפני תחילת הבנייה

החברה מתמחה בלקוחות המתגוררים בחו"ל אך בונים או משפצים נכס בישראל. קבל עדכונים שבועיים מלאים דרך האתר האינטראקטיבי של ירושלים עיצובים, ותעדכן אותך בפרויקט שלך גם מחו"ל.

שני עמודי אבן מאסיביים הוסרו מיסודות בניין אבי חי המפורסם במרכז ירושלים והם עומדים כעת משני צידי ארון הקודש

השלב השני של הפרויקט כולל שיפוץ פנימי של המקדש ובניין הכיתות הצמוד, בשטח רצפה ברוטו כולל של 30,000 רגל רבוע. השלב הראשון כלל שיפוצים חיצוניים נרחבים במבנה המקדש הקיים ובמבני קמפוס בית הספר, שנבנו במקור בשנת 1924. קפלת המלך, שרכשה את הבניין בשנת 2006, עוברת שיפוץ של 17 שנים. פוגש את החלל הסטנדרטי המודרני של משרד לואיזיאנה לשימור היסטורי (השלם עם מעלית ומעקות) תוך שמירה על מאפיינים ארכיטקטוניים היסטוריים.

מהלך זה עורר תקרית דיפלומטית בין וושינגטון לירושלים

עיקרי השלב הראשון כללו את שחזור גג הרעפים בן 100 השנים וחזית הלבנים והאבן של הבניינים. תוכנית הבנייה של גבעת המטוס נחשפה לראשונה בשנת 2012 לגינוי נרחב מצד הקהילה הבינלאומית. סטודיו WTA – סטודיו לאדריכלות; פלמיסאנו הוא הקבלן; ו-Clio Associates היו יועצים היסטוריים.