תפריט סגור

טיפים לבחירת סטודיו שיוצר סרטוני אנימציה

יש לנו ב – DNA MEDIA סדרת פוסטים שבהם אנו דנים בכמה מחברות האנימציה הטובות ביותר שעובדות כיום ויוצרות סרטוני אנימציה עסקיים. במאמר של היום אנו חולקים כמה טיפים חשובים שיש לקחת בחשבון בבחירת חברת הפקת סרטוני אנימציה. למד כמה זמן אולפן אנימציה עסק בפיתוח תוכן וידאו כגון אנימציות, אנימציות למשחקי וידאו, אנימציות לסרטים ועוד.

אם אתם יוצרים אנימציה משלכם ואתם רוצים לשכור חברת הפקת וידאו

חשוב שתדעו את תהליך הפקת האנימציה ומה עליכם ליצור. אם אין לך ניסיון בתהליך ההפקה של סרטוני אנימציה, עליך לחפש סטודיו לאנימציה שינחה אותך בתהליך לפני שתקבל שליטה מלאה. כדי לעזור לך ליצור סרטון ייחודי למותג שלך, סטודיו לאנימציה צריך להציע מבחר סגנונות. גם אם אינכם מכירים את תהליך ההפקה של סרטון אנימציה, צוות אולפני האנימציה יכול לעזור לכם לבחור את סגנון האנימציה המתאים לכם ולעסק שלכם, כמו גם להיבטים אחרים בסרטון.

דרך נוספת ליצור אנימציות דו ממדיות היא להשתמש בכלי ייצור וידאו מקוונים המציעים תבניות אנימציה מוכנות. אם אתה רוצה ליצור אנימציות מורכבות ואיכותיות לתפקיד מקצועי, כדאי לך להשתמש בתוכנות כמו מאיה, נייר אנימציה וכו '.

אם אתה רוצה לצלם סדרת סרטוני אנימציה או לקבל גישה בתקציב שיווק עצום

אפשרות זו עשויה להתאים יותר למותג שלך. אם ברצונך ליצור מדריכים עבור המוצר או השירות שלך, סרטון אנימציה בלוח לבן עשוי להיות בחירה ברורה, אך אם ברצונך לשלוט יותר ביצירה, תוכל ליצור מבוא או הדרכה לווידאו מונפש. להלן מספר דרכים בהן ניתן ליצור סרטוני אנימציה, ובין אם אתם מתכננים ליצור הדרכה עבור מוצר, שירות או אפילו סרטון פשוט אודות המוצרים והשירותים של החברה שלכם, Biteable היא אפשרות טובה עבורכם.

סרטוני אנימציה של לוח לבן הם אופציה נהדרת ליצור סרטוני הסבר למוצרים

והנה דוגמה כיצד ניתן ליצור את סרטון האנימציה המושלם של storyboard. לוחות סיפור דומים יותר לקומיקס מאשר לסרטוני אנימציה, אך מטרת יצירת הסרט מסייעת בארגון הסרטון מסצנה לסצנה. כאשר הקהל צופה בסרטים מצוירים בילדותם, הוא מפתח קשר רגשי חזק אליהם וכך מגביר את הקשר בין הקהל. הנה דוגמה נוספת מסרטון אנימציה דו-ממדי וזאת בחירה טובה ליצור סרטון המסביר את המוצרים והשירותים של החברה שלך. לוח סיפור הוא יותר מסרטון קומיקס או אנימציה, כך שהוא עוזר לארגן את הסרטונים מסצנה לסצנה.
על מנת לבדוק פרטים נוספים על טיפים לבחירת סטודיו שיוצר סרטוני אנימציה עליך לבדוק ב- dnamedia.co.il

סרטון אנימציה המשתמש בטיפוגרפיה

הוא טכניקה המערבבת תנועה וטקסט לביטוי רעיון בצורת וידאו או אנימציה. אנימייקר מאפשר לך ליצור סרטוני אינפוגרפיה מונפשים, ליצור סרטון אנימציה בלוח, או אפילו ליצור קובצי GIF משלך. להלן דוגמה מסרטון הלוח ולמטה גרסת אנימציה לסרטון אינפוגרפי מאתר החברה.

בעזרת Wideo תוכלו ליצור מצגת אנימציה

סרטון אנימציה על לוח לבן או אפילו גיפים וסרטוני אנימציה משלכם. מדריך זה יעזור לכם לבחור את תוכנת האנימציה הטובה ביותר שתוכלו להשתמש בה אם אתם יזמים המחפשים סרטון הסבר מונפש פשוט שאותו תרצו להנפיש. רוצה תוכנית מקוונת שעוזרת לך ליצור מצגת וידאו, סרטון אנימציה לוח לבן, או אפילו גיפים וסרטוני אנימציה משלך? אנו מקווים כי טיפים אלו יסייעו לך לבחור את אולפן האנימציה המתאים להכנת סרטון ההסבר המושלם כדי להגביר את ההצלחה העסקית שלך. טיפים אלה עוזרים לנו גם לבחור סטודיו לאנימציה טוב שמייצר סרטונים חינוכיים.

נגלה אילו אולפנים הם המתאימים ביותר להפקות וידיאו הסברים מונפשים מתוך רשימת האולפנים המובילים שלנו בהמשך

זכרו שאנחנו לא חברת אנימציה, אלא אולפנים שיוצרים סרטוני אנימציה קצרים עבור החברה שלכם. אנו סטודיו המוקדש ליצירת סרטוני אנימציה קצרים לעסקים ואנו מציעים מגוון רחב של תוכנות אנימציה וכלים למטרות עסקים ובתי ספר.

אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל מושג על היכולות של אולפן אנימציה

היא להסתכל בתיק התפקידים של הדגמה. באשר לסרטוני הסבר רפואיים מונפשים, נראה שאנחנו מקדימים צעד אחד מול אולפנים אחרים בשל הניסיון הרב שלנו בהפקת וידאו רפואי. מצד שני, יצירת אנימציות וידאו מסנוורות על ידי פרסום באתרי מדיה חברתית, שיתוף עם חברים ויצירת סרטוני אנימציה באמצעות אפליקציות היא אתגר. אתה יכול להשתמש ביצרן וידיאו מונפש ליצירת אנימציות תלת מימד ו- 2D על ידי הוספת מסגרות מפתח כך שהאנימציה תפעל בצורה חלקה וטבעית. אם אתה רוצה ליצור משהו תלת-ממדי, CG או מציאותי ולעשות מזה אנימציה דו-כיפית מהנה, יצרן וידיאו מונפש יכול לעזור מאוד. אז אם יש לכם רעיון מצוין לסרטון, אל תהססו להשיג אולפן אנימציה שיעזור לכם לממש את החזון שלכם ויעניק למותג שלכם דחיפה מיידית. אם אתה רוצה לראות את סרטוני ההסבר המונפשים ממדור המלאכה, כלי האנימציה של Salsify מציע לך הרבה כלי ומשאבי אנימציה נהדרים.