תפריט סגור

טיפוח עור הפנים

כדי ללמוד עוד על החשיבות של קו טיפוח עור איכותי ואיזה מוצרים אתה יכול להפיק תועלת, הזמינו פגישת ייעוץ עם מרכז העור של דרום מיאמי עוד היום. הבנת סוג העור שלך תעזור לך ללמוד כיצד לטפל בו ולבחור את מוצרי הטיפוח הנכונים עבורך. CVS מציעה מגוון רחב של מוצרי הפנים הטובים ביותר כדי שתוכל לטפל בעור שלך כפי שמגיע לו. לכן CVS מציעה מגוון רחב של מוצרי טיפוח אורגניים, החל מתכשירי ניקוי וטונרים ועד קרמי לחות המיועדים לתת מענה למגוון בעיות עור.

החדשות הטובות הן שלא משנה מהי בעיית העור שלך

יש סרום לזה. למעשה, שימוש במוצרים הלא נכונים או אפילו פריצות אינטרנט נרחבות לסוג העור האמיתי שלך יכול להחמיר אקנה, יובש או בעיות עור אחרות. אם את רוצה לעבור למוצרי פנים אורגניים אבל יש לך היסטוריה של עור תגובתי, שקול להתחיל עם קרם לחות לעור רגיש. אם יש לך עור יבש, אנו ממליצים לבחור תכשיר ניקוי נטול אלכוהול, ואם יש לך עור שמן, חפש חומר ניקוי נטול שומן.

אם יש לך עור יבש או רגיש

בחר בטונר לחות כדי להרגיע אותו. אם יש לך עור נוטה לאקנה, חפש טונר עם מרכיבים כמו חומצה סליצילית כדי להרגיע את הפריחה. אם יש לך עור נוטה לאקנה, חפש חומרי ניקוי וחומרי לחות המסומנים "ללא שומן" או "לא קומדוגניים", מכיוון שהם לא יסתמו את הנקבוביות שלך.

פייס קר קליניקס, קליניקה לטיפוח ויופי במודיעין – מציעים לך מגוון שירותי אסתטיקה מתקדמים!

אם אתה רוצה לעשות את המייל הנוסף

אתה יכול גם לנסות "ניקוי כפול" באמצעות ניקוי פנים על בסיס מים לאחר ניקוי על בסיס שמן כדי לנקות לכלוך ושמן עיקשים מהנקבוביות שלך. ד"ר אשלי מגוברן עדיין ממליצה להשתמש בתכשיר ניקוי עדין, אך בלילה ניתן להשתמש בתכשיר ניקוי מסיר איפור, כמו ניקוי פנים על בסיס שמן. ד"ר מגוברן אומר שטונר יכול להיות דרך מצוינת לאזן את ה-pH של העור שלך.

אם יש לך עור שמן או סובל מאקנה

טונר יכול להיות צעד שלא יסולא בפז בשמירה על העור שלך צלול ומשעמם. נקה את הפנים שלך לא יותר מפעמיים ביום, או פעם אחת אם העור שלך יבש וללא איפור. הכלל הכללי הוא שניקוי הפנים פעמיים ביום הוא אידיאלי, פעם אחת בבוקר ופעם אחת בערב.

לאחר שטיפה או רחצה

טפחו בעדינות או יבשו את העור במגבת כדי להשאיר מעט לחות על העור. הימנע מלשטוף את הפנים שלך בגלל תחושת הניקוי הקשה כי זה אומר שהשמנים הטבעיים של העור שלך נעלמו. יובש פירושו שהמחסום המגן של העור שלך נפגע והסרת את השמנים המועילים ששומרים עליו לחות.

קרם הגנה יכול גם לגרום לעור שלך להתקלף, במיוחד בהתחלה, אז חפש גרסה עדינה יותר המכילה גם מרכיבי לחות. במקום קרם לחות עם כמות קטנה של SPF, חפשו קרם הגנה עם מרכיבים המעניקים לחות לעור.

קרם הלחות שומר על לחות העור ומסייע בחיזוק מחסום העור. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מרחו קרם לחות על הפנים והגוף מיד לאחר הרחצה, המקלחת או הגילוח כשהעור עדיין לח.

אם יש לך עור יבש

אתה יכול להוסיף שמן פנים לפני מריחת קרם הלילה שלך. לאלו מכם המעדיפים מסנני קרינה כימיים, נסו למצוא פורמולה המספקת לחות כך שתוכלו לענות על צורכי הלחות היומיומיים שלכם תוך הגנה על העור. אם יש לך עור רגיש, השתמש במוצרים עדינים נטולי ריח, מכיוון שמוצרים ריחניים עלולים לגרות ולייבש את העור שלך.

ניתן לעזור לעור יבש עם קרם לחות על בסיס קרם כגון MISSHA Super Aqua Cell Renew Snail Cream

בנוסף ללחות העור, סביר להניח שרוב הקרמים המקומיים לא יספקו יתרונות לטווח ארוך, במיוחד אם מיושמים באופן ספורדי ורק בספא, אומר כהן. בעוד כמה פילינג כימי, המשתמש בחומרים כמו סליצילית או חומצה גליקולית, יכול לעזור לעורר חידוש ותיקון תאי העור, כהן אומר שטיפול נכון בעור בכל יום – ניקוי קבוע ומריחת קרם לחות וקרם הגנה – הוא הרבה יותר מזה. מוֹעִיל.

הרכבת משטר טיפוח יומיומי של העור ללא קשר לסוג העור שלך

טיפול יומיומי בעור יכול לעזור לך לשמור על בריאות העור הכללית ולטפל בבעיות מסוימות כגון אקנה, צלקות וכתמים כהים. לדברי ד"ר אשלי מגוברן, שגרת לילה היא הזמן המושלם לוודא שהעור שלך מקבל כמה שיותר חומרים מזינים וחומרים פעילים, שכן העור שלך מתחדש ומתקן את עצמו בזמן שאתה ישן. פילינג קבוע חשוב מכיוון שהוא מסיר תאי עור מתים שנדבקים לפני השטח של הפנים שלנו, שם הם יכולים לסתום את הנקבוביות, למנוע ממוצרים כמו קרם לחות לעבוד במיטבם, ולגרום לעור להיראות עמום כמו קרם הלחות שלהם.

בניגוד לשמני פנים רבים אחרים בשוק כיום

סרום בוטני אקטיבי של Vitners Daughter Botanical Serum Powerful Essential Oil Blend אכן עוזר לתקן את העור תוך מתן הזנה לחות. SK-IIs Facial Treatment Essence הוא סרום קל משקל (בדומה למים) שאינו סותם או מגרה את העור ההולך ורגיש, אין לו כמעט ריח, ומעניק לי את כל הלחות הדרושה לי לזוהר בריא. , שכבה אמינה בקיץ ובחורף.

כמו כל מוצר המשלים את שגרת היומיום הקבועה שלך

יש להשתמש במסכות במתינות, לא יותר מפעם בשבוע, כדי למנוע גירוי, אומר ד"ר זייכנר. אם את צריכה לייעל את טיפול הפנים היומי שלך, קרם קר הוא מוצר הכל-ב-אחד קלאסי שהיה מרכיב בסיסי בטיפוח העור של נשים מאז תחילת המאה ה-19.
למידע מורחב בתחום של טיפוח עור הפנים נא לגלוש לאתר facecareclinics.com

מכיוון שסבונים רגילים מכילים לרוב מרכיבים קשים שעלולים לייבש את העור

שטפו את הפנים עם תכשיר ניקוי פנים עדין ומים פושרים במקום מים חמים. סוג חומר הניקוי שבו אתה משתמש חשוב יותר ממה שאתה חושב: חומרי ניקוי עדינים הם האפשרות הטובה ביותר, במיוחד אם אתה מתכנן להשתמש יותר בחומרים פעילים בכל הטווח. בבוקר יש לרסס את הפנים במים פושרים או במידת הצורך לשטוף את הפנים בתכשיר ניקוי עדין המתאים לסוג העור שלך.