תפריט סגור

חימום בריכה סולארית

לאנשים שרוצים להתקדם ולהתחיל להשתמש בפאנל סולארי ובמערכות חימום לבריכה סולארית נדהמים מהיכולות של המערכת לספק כמות מרשימה של חום לבריכה שלכם. צוות המומחים של חםחכם פתרונות חימום מתקדמים, יתאים לכם אחד מחממי הבריכות הגדולים והפופולריים בעולם, כדי להביא לכם את המיטב.

חימום בריכה סולארית תלוי במזג האוויר ומוביל לטמפרטורות טובות יותר ביום מאשר בבריכה לא מחוממת. זה אמור להספיק אם המטרה של מערכת השמש שלך בבריכה היא לחמם כמות גדולה של מים בכמה מעלות בלבד.

מבחינת היעילות

רוב חברות הפאנלים הסולאריים טוענות שניתן לחמם בריכה ב -35 מעלות לפחות, וזה יותר כמו אפשרות לתקרה. עבור בעלי בריכות שרוצים להאריך את עונת הרחצה שלהם ולחמם את המים במהירות מספיק כדי לשחות ללא קשר לטמפרטורה, דודי שמש לבריכה הם חלופה טובה יותר.

אם יש לכם בריכה גדולה ורוצים לחמם אותה אפילו בשמש

או אם אתם רוצים בריכה שמתחממת גם בלי חימום, הגישה הגדולה והמתוחכמת ביותר מבחינה טכנית היא להתקין מערכת סולארית עם מערכת מערכת סולארית יעילה. אם אתה תואם למשאבת הבריכה הקיימת שלך ומגדיל את טמפרטורת המים שלך ב -10 מעלות, אתה מגיש היטב תנורי בריכה סולאריים. בריכות סולאריות ביתיות מחממות את המים בבריכה ועוזרות לחמם את הבית ולספק לו אנרגיה חשמלית.

כשתתקין חימום בריכה סולארית הבריכה שלך תשתנה ממותרות שתוכל ליהנות ממנה רק בחודשים החמים לזו שאתה יכול ליהנות ממנה כל השנה

פאנלים סולאריים מקררים את הבריכה ומחממים אותה בחום השמש. לאחר שהתקנת את מערכות השמש והחימום שלך, ניתן להגדיל את השימוש בבריכת השחייה הרגילה בארבעה חודשים בשנה, בעוד שאתה משתמש באחת לאורך כל השנים.

שימוש בכיסוי בריכה סולארית

הוא החלטה מצוינת, שכן חימום הבריכה שלך יכול להיות השקעה יקרה, אך אתה יכול לחסוך כסף פשוט באמצעות כיסוי חום לבריכה, המכונה גם כיסוי חום לבריכה. אם תחמם את הבריכה באמצעות משאבת חום או מערכת סולארית, השימוש בה יכול גם לחסוך לך כסף אם פשוט תשתמש בו. לאור המגבלות והעלויות של חימום בריכה סולארית, חימום בריכה סולארית יכול לספק לכם את החום הדרוש לכם כדי לשחות במזג אוויר נאה. קל ליצור, תנורי שמש DIY עשויים להאריך את מספר החודשים בהם הבריכות יכולות להשתמש בכל ימות השנה.

תלוי בגודל הבריכה, הם יכולים להיות זולים יותר מחימום גז מראש, אך הם יכולים גם להיות יקרים יותר לטווח הארוך מאשר חימום גז.

עלות חימום הבריכה הסולארית משתנה מאוד בהתאם לגודל הבריכה, לטמפרטורת המים הרצויה ולגורמים אחרים כמו כמות המים הזמינה.

אתה בטח עדיין תוהה כמה עולה לחמם את הבריכה שלך עם מערכת סולארית

אז אני אתן לך סקירה קצרה על העלות של מערכת סולארית לבריכה ופירוט של מה זה יעלה התקן מערכת זו. כדאי לחמם בריכה סולארית מכיוון שהיא מאפשרת לבעלי בתים ליהנות יותר מהבריכה שלהם, להפחית בעלויות אנרגיה ולחסוך כסף בטווח הארוך. בעוד שאנשים רבים מדמיינים שחימום בריכות סולאריות יהיה יקר בהתאם לצריכת האנרגיה, מערכות סולאריות זולות בהרבה ממערכות חימום וקירור קונבנציונאליות כמו גז או חשמל. לשם השוואה, חשוב על כמות אור השמש הישיר שהבריכה זוכה לה במהלך היום, סוג הבריכה בה תשתמש וסוג התקציב שיש לך.

חימום בריכה סולארית מגדיל את השימושיות של הבריכה שלך מבלי להגדיל את העלויות להפעלת הבריכה. היתרונות של חימום בריכה סולארית: חימום בריכה סולארית חורג מהפונקציונליות של הבריכה ומרחיב את התועלת של בריכות שחייה.

השלמה מושלמת לבריכה שלכם

היא חימום בריכה סולארית, שבדרך כלל שומרת על מי הבריכה בשנות ה -80 הנמוכות. היתרונות של חימום בריכה סולארית: אחד היתרונות העיקריים של מערכת סולארית הוא האפשרות לחמם את הבריכה. תנורי בריכה סולאריים הם תחזוקה נמוכה, מכיוון שאין הרבה חלקים ומערכת החימום הסולארית קלה לתחזוקה.

כל מה שאתה צריך זה צינור גינה שחור ומעט מים ואור שמש

לבעלי בריכות באקלים חם יותר שרוצים ליהנות מכמה שחיות נעימות בעונת הרחצה, מספיק להתקין מערכת סולארית עם מים בתוכה. תנורי בריכה סולאריים יכולים להיות דרך נהדרת לחמם את הבריכה שלך, ויכולים לחמם את הבריכה שלך במחיר של פחות מ -3,000 ש"ח בשנה, או אפילו 6,500 ש"ח. המערכת הסולארית מציעה מגוון רחב של אפשרויות חימום, בין זולות לגבוהות ואף יכולה לחמם את הבריכות בחודשי הקיץ.