תפריט סגור

השוואת מחירים של asana

אם תסתכל על טבלת המחירים שלמטה, תגלה שכל תוכנית מבוססת על מספר המשתמשים, אך לא תקבל את מספר המושבים או את המחיר של 5 $. גלה את המחיר, היתרונות והחסרונות של כל מוצר במאמר השוואת המחירים של ASANA ובמדריך השוואת המחירים שלנו באסאנה.

כפי שאתה יכול לראות

התמחור של אסאנה הוא הגיוני למדי, שכן אין הבדל בין מחיר Basecamp למחיר חבילת הבסיס ביום שני.com בהשוואה לחבילת הבסיס, מכיוון ששני המחירים הם לגמרי בחינם. אנו ניקח שוב צוות של 10 אנשים כדוגמה להשוואת מחירים, וכפי שתראו בהמשך, ישנם שני מבני תמחור שונים לאותו מספר משתמשים בחודש. כפי שניתן היה לראות מטבלת ההשוואה לעיל, מבנה התמחור של ASana יכול במהירות להיות יקר מאוד למשתמשים בחודש, בעוד שמחיר הבסיס נשאר זהה בערך, לא משנה כמה תגדל. במובן זה עלינו להבין את מבנה התמחור של צוות של 10 עובדים בחברה גדולה בהרבה של 25 מיליון דולר. צוות המכירות של אסאנה יושב בחברה ומציב אותם בתוכנית החברה, כך שיש מקום לעליית מחירים עבור אסאנה. אם הסולם יורד מטה, רמות המחירים יתפקדו בסולם הזזה בהתאם למספר המשתמשים והרישיונות הנדרשים.

רמות ה- Premium Business ו- Enterprise מציעות גישה לתכונות הליבה העמוקות של אסאנה

אך עלותן חודשית או שנתית. למרות שאין הבדל ברמת הגישה שיש לחשבונות הבסיס והאסאנה פרימיום של אסאנה לספריית האפליקציות שלהם, תוכניות ה- Asana Business או Asanna Enterprise מאפשרות למשתמשים לנצל את אפשרויות האינטגרציה החזקות של הפלטפורמה באמצעות מדריך האפליקציות שלהם. הן Basecamp והן ASana מציעים מגוון רחב של אפשרויות תמיכה למשתמשים עסקיים ולא עסקיים. תמוך בפרויקטים שלך, עזור לך להישאר במסלול ולהצליח ותמוך בצוות שלך ובלקוחות שלך.

אסאנה מציעה מחשבון מחירים נוח שיגיד לך בדיוק כמה יעלה לך ולעסק שלך להחליף את הצוות שלך לתוכניות אסאנה ביזנס, אסאנה Enterprise או Basecamps Premium Business ו- Premium Enterprise.
בכדי לשמוע מידע בנושא של השוואת מחירים של asana כדאי לבדוק ב- fillva.com

אסאנה מציין את מחיר החיים בדולרים אמריקאים

וכל המחירים הם בדולרים אמריקאים. כאשר משווים את המחירים של Wrike, Basecamp, Asana ו- Slack, Basecamp שומרת על דברים פשוטים עם תוכנית מחירים אחת שמציעה לך הכל. Asanas ו- Wrik מציעים גם תכונות שלא נמצאו בשניים האחרים, אך הן מעט יקרות יותר ממתחרותיה מבחינת התכונות והפונקציונליות למשתמש. בהשוואה למחירי אסאנה, הוא מעט זול יותר ויש לו גם שיתוף פעולה ממוטב עם ג'ירה, אם כי אינו מציע את מחיריו בפומבי. כלים כלליים לניהול פרויקטים מציעים תמחור באפליקציות שונות לחיוב משתמשים.

היופי במבנה התמחור של אסאנה הוא התקדמות התוכניות, וזה דומה מאוד לתמחור כלי ניהול פרויקטים אחרים.

מה שמיוחד

הוא שאסאנה מציעה לך אפשרות ליצור חשבון שנתי או חודשי, בניגוד ל- Monday.com, אשר מחשב אותך רק בשנה. אם תבחר בשכבת Asanas Premium (שעולה רק $ 10 למשתמש), תעמוד במחיר של Basecamp. אם אתה אחד מהמשתמשים שהעלו לאחרונה את המחיר שלך, תוכל להירשם ל- ProofHub ולקבל ניסיון בחינם לפני תוכנית מחירים קבועה.

אני לא מאמין שהתוכנית העסקית בשלב זה מציעה ערך שהוא יותר ממחצית מחירו של מנוי אסאנה. בסך הכל הייתי אומר שאסאנאס הוא דוגמה למה שאתה משלם, ותוכנית הפרמיה מביאה לך הרבה מזה.

חסרון אחד של אסאנה

לעומת זאת, הוא שמחיר החבילה העסקית גבוה בהרבה מהתכנית המקצועית של יום שני. מחירי עבודת צוות מתחילים ב -99.99 דולר ל -95.5% מהמשתמשים, כלומר משתמשים עולים כעת 10 דולר. 99 לחודש, אם מחויב מדי שנה. עם זאת, הם ביטלו את הנחת הצוות הקטן, כך שתוכנית ProofHub היא מחיר זהה לתוכנית העסקית, אך יקרה בהרבה מתוכנית Pro.

השוואת מחירים בין אסאנה ל- Monday.com יכולה להיות מסובכת

מכיוון שככל שאנשים משתמשים יותר ביום שני כך המשתמשים זולים יותר. בתמורה לניסיון בחינם, לעומת זאת, יש להם מחיר נמוך בהרבה עבור חבילת העסקים ותוכנית ProofHub, כמו גם תוכנית Pro.

אם יש לך רק משתמש אחד או שניים ואתה רוצה לעבוד עם משתמשים אורחים

או אם אתה מעדיף כלים לניהול פרויקטים מסורתיים, אסאנה היא אלטרנטיבה זולה יותר. יש לו אינטגרציה עם תכונות עריכת מסמכים, מה שהופך אותו לבחירה טובה בהתאם לעסק שלך. עם יותר משתמשים, בדרך כלל Monday.com תהיה בחירה זולה יותר, אך היא עדיין לא הבחירה הטובה ביותר עבור כל המשתמשים.