תפריט סגור

ג\'ל אלוורה לתפרים לאחר לידה

שלגיות הם למעשה אריזות קור ביתיות לאחר הלידה, רפידות לידה קפואות מלאות בסחורות ריפוי שהונחו לאחר לידת אשתו. הם מיוצרים בג'ל אלוורה שיעזור לכם להרגיע ולהבריא לאחר לידת התינוק.

בעיקרון, אתה מחניק את כרית המקסי שלך בשמן אתרי לבנדר וסומך עליו שיעשה זאת, ואז פוצץ את הפראיירים האלה כשאתה זקוק להם. פדיקלים הם פשוט שילוב של ג'ל אלוורה, כמה טיפות מים ומעט שמן זית כדי לכסות את רפידות המקסי שלך.

כדי למרוח את הכרית, קפל אותה מעל האריזה המקורית, הניח את הכרית העטופה במקפיא וקפל עליה נייר אלומיניום. כדי לשים את אלוורה ומכשפת לוז בנדיבות על מפית הנשים: מקפלים את הכריות מעל המעטפות המקוריות ומכניסים למקפיא. אל תגזימו או הרוויחו יתר על המידה את הרפידות, מכיוון שתרצו למרוח אותן בנדיבות.

לפני הלידה קניתי צמח אלוורה קטן אותו שמתי על אדן החלון והנחתי לנוח בסביבתי כל היום

קילפתי את הכיסוי הירוק החיצוני של עלה האלוורה וגרפתי את הג'ל – כמו חומר. נסו להוסיף לכרית הלידה מעט ג'ל אלוורה אורגני כדי להרגיע את חלקי גופכם לאורך כל היום!

כפית או סחט מעט ג'ל אלוורה טהור למפית היגיינה ושפשף עליו קלות באצבעות נקיות

אם העור שלך יבש, עליך להשתמש באחת עם חמאת קקאו, אך אם היא שמנונית, השתמש בקרם המכיל אלו-ווראס, או אם האלוורה נמצא בכוס ולא בקבוק ריסוק, החל אותו עם האצבעות על כָּרִית.
עבור עוד פרטים נוספים בתחום של אלופירסט איפה קונים מומלץ לבדוק כאן: aloe-first.co.il

אפשר גם להכין ולהכין תמיסת קלנדולה לסכר

המשמשת בלידה. זוהי תמיסת קלנדולה מדוללת במים מעורבבים במעט ג'ל אלוורה וכמה טיפות חמאת קקאו. מרחו את המשחה הנכונה והשתמשו בכמוסות ויטמין E המשתחררות על הצלקת כדי למזער נפיחות ונראות. היכן ניתן ללמוד עוד על אלוורה לתפרים לאחר לידה בדף ג'ל אלוורה.

בקערה קטנה מערבבים את ג'ל האלוורה וכמה טיפות חמאת קקאו ומערבבים היטב

ניתן להכין שכבה דקה של תמיסה לפרינאום ולהשרות את הכרית ולמרוח אותה על אזור הפרינאום, או למרוח אותה כראוי על עור מגורה או מודלק. מורחים על כרית כף ג'ל אלוורה, מורחים אותה ומורחים אותה כמעט על כל הרצפה. הוסיפו עוד שכבות דקות של ג'ל אלוורה לכל אורך הכריות, פרשו אותן מעל ופזרו אותן.

המורה שלי, אביבה רומם, מרפאה, מציעה לקחת חריף לבקבוק וללחוץ אותו לחתך כדי לקדם ריפוי ולהפחית דלקת, כאב וסיכון לזיהום.

החשוב מכל, הרפידות הביתיות הללו מכילות רק כמות קטנה של ג'ל אלוורה, לא הרבה ממנו. החלק הכי טוב הוא שהם מכילים רק מעט ג'ל אלוורה ולא הרבה יותר.

זו תמיסת קלנדולה מדוללת במים ומעורבבת עם מעט ג'ל אלוורה וכמה טיפות שמן זית. הוא אידיאלי לתפרים לאחר לידה, כמו גם לסוגים אחרים של תפרים כגון תפרים בנרתיק.

אתה רק צריך כמה מרכיבים להכנת תרסיס DIY לאחר לידה, אבל יש כמה מרכיבים שתרצה לכלול. לוז מכשפה ולבנדר הם עפיצות טבעיות, המסייעות בהפחתת נפיחות. קר אלוורה מרגיע מאוד, אז אני מציע להוסיף מעט ג'ל אלוורה וטיפת שמן זית ומעט מלח.

אם יש לך תחושת צריבה או כאב, ג'ל אלוורה יכול להביא להקלה ולהרגיע אותך. גם כאן טיפים רבים יכולים לעזור נגד כאבים בנרתיק, כגון מריחת חבילת לוז מכשפה, ישיבה על כרית, הרגעת הקת באמבטיה ועוד ועוד.

אריזות הצטננות הן בגדר חובה

לצורך הספקה עצמית לאחר הלידה – שכן טיפול בקור עוזר להקל על כאבי נרתיק וגירויים לאחר הלידה. עטיפות קרות תוצרת בית אלה יכולות להקל על כאבים, נפיחות או גירויים אותם אתם חווים כמעט מייד לאחר לידת התינוק. אריזות קר הן "חובה" לכל סופי השבוע והטיפול העצמי שלך, שכן הן עוזרות להקל על כאבי נרתיק וגירויים לאחר הלידה. הצטננות לאחר הלידה יכולה לעזור להקל על כאבים או נפיחות לאחר הלידה במקום בו הוא נחוץ ביותר.

רפידות הם הרפידות הטובות ביותר לאחר הלידה מכיוון שהן יכולות לכסות את כל אזור הנרתיק

מצוואר הרחם ועד פי הטבעת ואפילו תעלת הנרתיק. רפידות אלו מכסות את כל הנרתיק, פי הטבעת, הנרתיק ותעלת הנרתיק כמו גם תעלה אנאלית ומהוות כרית טובה לאחר הלידה המסייעת לריפוי והרגעה.