תפריט סגור

בניית אתר לעסק חדש

קשה להאמין ש- WordPress.org הוא בונה האתרים הטוב ביותר אי פעם, אבל זה בדיוק מה שזה. לאחר שסקרתי כמה ממפתחי האתרים הטובים לעסקים קטנים הגעתי למסקנה שהם בחינם, וזה יתרון עצום לעסק קטן, במיוחד חדש.

אתה יכול גם להשתמש בבונה דפי אינטרנט גרור ושחרר אינטואיטיבי

כדי ליצור עיצוב אתרים מותאם אישית משלך, או שכולם יכולים לכתוב מחדש את תוכן דף האינטרנט שלך מאפס. כשאתה פותח חנות מקוונת, אין מקום טוב יותר מאשר Squarespace. זהו הכלי הטוב ביותר לבניית אתרים מכל סוג שהוא, כולל אתרים עסקיים מקוונים. בין אם ברצונך להשתמש באתר שלך כבלוג, אתר מדיה חברתית, אתר מסחר אלקטרוני או אפילו כאתר עסקי, ל- Squarepace יש תבניות קלות לשימוש שיכולות להתמודד עם כל דבר.

כתוב את מה שאתה רוצה לעשות עם האתר שלך ואז מצא את הפלטפורמה המתאימה ביותר לבניית אתר

כאשר אתה בוחר בונה אתרים או פלטפורמה ליצירת אתרים, הקפד לבחור אחד עם עיצוב רספונסיבי. בכיכר יש תבניות מעוצבות להפליא. רצית שאתר העסק העסקי שלך יהיה בעל מראה חזותי אמיתי, אתר Squarepace שלך באמת יעניק השראה ללקוחות שלך.

הסביר איזה סוג אתר עסקי אתה רוצה

רשום את שם התחום העסקי שלך, הגדר מיילים עסקיים, הגדר אירוח אתרים ולבסוף התחל לבנות את האתר שלך. זכור לזכור זאת כאשר אתה סוף סוף מתחיל לבנות אתר: הסביר איזה סוג אתר עסקי אתה מעוניין, רשום את שמות הדומיינים של החברה שלך, הגדר את אירוח האתרים שלך, הקים והגדר מיילים של החברה ולבסוף התחל לבנות את האתר! ברגע שיש לך שם דומיין ומארח אתרים ובחרת בשיטת בניית האתר שלך, אתה יכול להתחיל! ברגע שרשמת שם תחום לעסק שלך, השלב הבא בתהליך זה הוא הקמת מארח אתרים עבור העסק שלך. לאחר שתקבע איזה סוג אתר עסקי מקוון ברצונך לבנות, הצעדים הבאים שלך יהיו לרשום אותו אצל חברת אירוח האתרים המקומית שלך או ספק אירוח העסקים שלך.

אם תבחר בונה אתרים כמו Squarespace, תוכל להשיק את האתר שלך תמורת 12 $ לחודש, ששווה ערך ל -150 $ לשנה. אירוח ענן משותף זול יותר ויספיק לרוב אתרי העסקים הקטנים. זכור, אם אינך זקוק לספק אירוח נפרד, עליך להחליט איזה סוג של מארח אתה זקוק.

כמו Weebly, ישנם יוצרי אתרים שמציעים תת-דומיינים בחינם עבור האתר שלך, אך תרצה לשדרג לדומיין מותאם אישית. כמו WeEBly, עליכם להשתמש בתחום משלכם, שהוא חובה למוניטין המקצועי של העסק הקטן שלכם.

אם אתם מחפשים ממוצע

תוכלו ליצור קשר עם Dreamhost, אחת מספקיות אירוח האתרים המובילות בארצות הברית. יצירת אתר יכולה לארוך חודשים עד ימים, אך לדבריהם, תהליך טיפוסי ליצירת אתר נמשך בין חודשיים לארבעה חודשים. חברות אינטרנט הבונות ומעצבות את האתר שלך, מה שמוביל אותך להתמקד בהיבטים אחרים של העסק החדש שלך. אתרים היא יצרנית אתרי אינטרנט לעסקים קטנים המציעה מגוון רחב של אפשרויות אירוח אתרים לעסקים קטנים, ועבור אחרים זהו האתר העוצמתי והאינטואיטיבי שכל בעל עסק קטן זקוק לו.

אם אתה חושב ברצינות ליצור אתר

עליך לבחור את סוג פלטפורמת האתר שעליו צריך לבנות את האתר שלך. אתה יכול לרשום את שם הדומיין שלך בעת יצירת האתר שלך, או לקנות אותו בנפרד מאחד מרשמי הדומיין. עם זאת, אם תתחיל במוקדם או במאוחר, אם תשלם עבור שמות דומיין מותאמים אישית עם שירות מלא, כנראה שתצטרך ליצור פתרון לאתר, לקנות את שם הדומיין שלך ולרשום אותו במקום אחד. רשום אותם באופן מקוון כדי שתוכל לשמור את כל מה שאתה צריך במקום אחד, כמו שמך, כתובת הדוא"ל שלך, מספר הטלפון וכתובת האתר שלך.

ואז אני נותן לך רשימה של בוני אתרים זולים שבהם תוכל להשתמש

כדי לפתח את האתר שלך. אם אתה לא חושב שאחת האפשרויות שלעיל היא האתר הטוב ביותר עבור העסק הקטן שלך, זה בסדר. לדוגמא, אם אתם מחפשים פלטפורמת אתרים בעלות נמוכה ונוחה לשימוש עבור עסקים קטנים, כנראה ש- Sitey אינה אפשרות בשבילכם. מצד שני, Wix הוא בונה אתרים קטן ועסקי, אבל עבור Weebly זה לא כל כך חשוב.

תלוי איפה אתה יוצר את האתר שלך, אתה יכול לקבל חבילת יצירת אתר הכוללת את האתר. התחלתי לבנות את האתר שלי עם Gator בניית אתרים, אז וודא שיש לך תוכנית המאפשרת את המוצרים הרבים שאתה מצפה להם.

כל אחד מהאמור לעיל הוא אפשרות ערך טוב להקמת אתר מהשורה הראשונה, אך בדוק עם המתחרים שלך כיצד תכננו וביצעו אופטימיזציה לאתרים שלהם. קדימה, חשבה מה אתה זקוק לאתר העסקים הקטנים שלך ויישם רכיבים דומים שעובדים עבורו.