תפריט סגור

איתור נזילה על ידי אינסטלטור

כשמדובר בזיהוי נזילות בצנרת, מציאת נזילות מתחילה בהסתכלות בצינורות אליהם ניגשים כדי ליצור עימם קשר. על ידי נגיעה בצנרת בנכס שלך, גלאי נזילות יכול לקבוע את האזור המדויק של הנזילה ולהפחית את הזמן שאתה צריך להקדיש לגישה לצינור ולתיקונים. בנוסף לזיהוי נזילות, יש לנו כלי נחש אנדוסקופיים שיכולים ללחוץ על צינורות כדי לראות חורי נזילה בצינורות. אנו מחפשים קירות, מבנים, מרתפים ואספלט בעזרת מגוון כלים כמו מדי לחץ, חיישני לחץ וציוד אחר בכדי למצוא ולתקן את הגורם האמיתי לדליפות.

אינסטלטור מקצועי יוודא שעבודות האינסטלציה שלכם נעצרות לפני שהיא הופכת לבעיה רצינית

סתימה תהיה ברורה, כמו גם נזילה במערכת האינסטלציה, אינסטלטור מנוסה יכול להגיע לעבודה ולתקן בדיוק את מה שזקוק לתשומת ליבכם. האינסטלטורים שלנו מוכנים תמיד לדפוק על דלתכם, מצוידים בציוד מתוחכם בו הם משתמשים לבדיקת נזילות מדויקת בכדי לסייע ללקוחות להימנע מבעיות התקנת אינסטלציה נוספות שיכולות לעלות להם עוד יותר זמן וכסף.

אחד האינסטלטורים האמינים ביותר בסיאטל משתמש בטכנולוגיה העדכנית ביותר

כדי לאתר נזילות מים ולזהות בבטחה מה גורם לבעיות הצנרת שלך. אתה עשוי להיות רגוע לדעת שהשרברב שלך תמיד יכול לענות על הצורך שלך בזיהוי ותיקון נזילות. אם אתה חושד שיש לך נזילה או שסתם אתה רוצה לדעת אם הצנרת במצב טוב, אתה יכול להסתמך על צוות האינסטלציה של DRAIN FORCE אם אתה חושש שיש לך נזילות או ייתכן שתרצה תיקון מהיר לכל בעיה בבית או בעסק כמו סתימות, צינורות דולפים או צינורות סתומים.
כדי לקרוא עוד על איתור נזילה על ידי אינסטלטור מומלץ להעיף מבט ב- אינסטלטורבתים.com
למידע נוסף על א.ע אינסטלציה ואיתור נזילה על ידי אינסטלטור יש לבקר באתר אינסטלטורבתים.com

אנו מתמחים בכלי וציוד לגילוי נזילות, אך ייתכן שאינסטלטורים רגילים יצטרכו לבצע עבודות חפירה, הריסה, חפירה וזחילה נרחבים בבניינים כדי למצוא את מקור הנזילות הנסתרות.

אם יש לך כזה

אינסטלטור מקצועי יכול לעזור לך לזהות את הנזילה, כך שתוכל לעצור אותה לפני שייגרם נזק נוסף. לאחר שתסיים את איתור הנזילות התת קרקעיות שלך עבור צינורות מים, לאינסטלטורים שלך תהיה המומחיות והניסיון הדרושים לתיקון נזילות. אתה יכול גם לבצע תיקונים במערכת התברואה שלך, וזו אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים מבלבלים אותם עם מומחים לאיתור נזילות. אם נזילתך תוקנה על ידי חברת אינסטלציה מנוסה המשתמשת בחומרים באיכות גבוהה, כנראה שלא תהיה לך בעיה.

עם זאת, נזילות במתקנים הסניטריים מחמירות עם הזמן ואם אתה חושד בכך, חשוב לפנות מיד לאינסטלטור מכובד.

אם לצנרת שלך יש נזילה ואתה חושש שתהיה כזו

פנה מיד לשירות איתור נזילות החתימה שלנו. אינסטלטורים של בן פרנקלין יכולים לעזור לכם לתקן את הנזילה ברגע שתזדקקו לעזרה והטכנאים שלנו יעמדו על מנת לתקן את הנזילה – עם הציוד הדרוש לאיתור ותיקון הנזילה באופן מיידי. אנו נשמור עליך בשיחה וניצור איתך קשר באופן מיידי אם לצנרת שלך יש נזילה נוספת או שאתה חושש שייתכן שיש נזילה נוספת.

אינסטלטורים של בן פרנקלין נמצאים בתפקיד 24/7 ברכבת התחתית של דאלאס

ואינסטלטורים מקצועיים מ- TLC הם מומחים לאיתור נזילות, המספקים שירות באלבוקרקי וריו ראנצ'ו, כמו גם באזור סן אנטוניו. סקוט אינגליש הוא מומחה בזיהוי נזילות במחוז אורנג 'וימצא ויתקן כל נזילה, בין אם זה על הרצפה, התקרה או הקיר. בן פרנקלין שירותי אינסטלציה בדאלאס, אוסטין, פורט וורת ', דאלאס – פורט לודרדייל, יוסטון, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, ניו יורק, מיאמי – דייד וסן דייגו.

תוכנית התחזוקה שלנו עוזרת לך לשמור על עלויות התברואה שלך תחת שליטה עם רשימה מקיפה של שירותי תברואה ותיקונים העומדים לרשותך ללא תשלום

ברגע שגיליתם את מקור הנזילה במערכת התברואה שלכם, תוכלו לתקן או להחליף את הצינורות הדולפים. שיטת תיקון הדליפות תלויה בכמה נזילות, היכן הנזילות ומאיזה צינור מקורן. אתה יכול להשתמש בגלאי נזילה מקצועיים כדי לאתר את הנזילה או את מיקום הנזילה ולתקן את הבעיה. כאשר לא קל לזהות מקור, כמו צינור או סינר שהופעלו, אנו משתמשים בציוד גילוי נזילות בהיי-טק במתקנינו כדי לעזור לך לאתר בדיוק היכן נזילה.

על ידי גילוי נזילות

אתה יכול להחזיר את מתקני התברואה שלך לפעול ולמנוע נזקי מים בעתיד. אתה יכול לבצע את כל התיקונים הדרושים כדי לתקן את מקור הנזילה בצינור המים ולשקם את צינורות המים. איתור נזילות מתבצע בסביבה בטוחה, בה לא מוחלף נזק וניתן לטפל בבטחה בזיהוי נזילות.