תפריט סגור

איך לחגוג יום הולדת בצורה מקורית?

כשחגגתי את יום הולדת 40 לפני כמעט עשור, חיפשתי דרכים משמעותיות ויצירתיות לכבד את הוני. כשהתינוק הראשון שלי מלא את גיל 1 וחיפשתי בכל מקום רעיונות ליום ההולדת הראשון שלי, לא יכולנו לחכות לחגוג.

אתה לא יודע את זה מכרטיסי יום ההולדת שכתבתי, אבל שכחתי את משקה יום ההולדת שלי והייתי צריך להוציא כסף כדי להשיג אותו.

יחד עם כל שאר ההכנות ליום הולדת

הדרך המטורפת הזו לחגוג תהפוך את יום ההולדת שלכם לבלתי נשכח. אם אתם רוצים לערוך מסיבת יום הולדת בבריכה, כדאי לכם ללכת למועדון או לבית, אך אם לא, הנה כמה רעיונות כיצד לעשות זאת בעצמכם במקום לערוך מסיבה. התכונן להתחיל את המסיבה שלך ולחגוג אותה בצורה שאתה בהחלט רוצה לדמיין.

יש גם דרכים יצירתיות רבות לומר "יום הולדת שמח"

וחלקן פשוט מבלבלות אותי. קבל השראה מהסרטון שלמעלה והעלה רעיונות משלך ונסה את 20 הדרכים הללו לחגוג את יום הולדתך באופן היצירתי והיצירתי ביותר. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד ליצור סרטוני יום הולדת בחינם עם Animoto ולקבל רעיונות לסרטון יום ההולדת המותאם אישית הבא שלך. כדאי גם לבדוק את התבנית שלנו "מצגת יום הולדת שמח", המגוללת סיפור שניתן להתאים בקלות לכל מי שחוגג יום הולדת. אם אתה רוצה ליצור כרטיס יום הולדת וידאו עם הודעה מיוחדת לעצמך או לחבריך ולמשפחתך, זהו "סרטון יום ההולדת".

בפוסט בבלוג זה תוכלו למצוא 27 רעיונות לחגיגת יום הולדתכם בבית

ונשמח אם תוכלו לתמוך בנו ברעיונותיכם. אנו יודעים כי רעיונות אלו יעזרו לך לפתח רעיונות נוספים, לכן וודא שיש לך בבית את רעיונות יום ההולדת שלעיל שהופכים את החגיגה ללא הסחת דעת חברתית למהנה.

כריסטי: זה רעיון נהדר, אם כי אולי כדאי לך לצבוט קצת ברעיון ולשמור על עלויות כשאתה חוגג ימי הולדת או אירועים אחרים כמו ימי נישואין. בחרתי ברעיון הזה כי הוא נכתב מנקודת המבט של מסיבת יום ההולדת.

אם אתם מחפשים רעיונות לימי הולדת לקולגות שכולם יאהבו, תוכלו למצוא אותם כאן. אם יש לך ילדים שיום הולדת לפניהם, חפש כאן רעיונות לתכנון מסיבה לעצמך.

הקולב הוא דרך מהנה ויצירתית להציג מתנת יום הולדת למישהו מרחוק, והיא מלאה ברעיונות נהדרים ליום הולדת – רעיונות למתנות. בעמוד יום ההולדת ה -50 שלנו תוכלו למצוא כמה רעיונות נהדרים למתנה נהדרת לחבר, בן המשפחה או הקולגה שלכם.

אם אתה חוגג יום הולדת של חבר ההסגר שלך

זו אפשרות מתוקה – תן לו הסגר ליום המיוחד שלו, והודיע לנו בתגובות מתי אתה חוגג את יום הולדתו. אם אתם רוצים לחגוג יום הולדת מוקדם יותר בצורה מיוחדת או לחלוק עם ילדכם מסר חיובי, יש לנו גישה אחרת. הנכות ליום הולדת היא הדרך המושלמת להכין מישהו ליום ולהראות לו שאנחנו עדיין חושבים עליו, גם אם נחגוג אותו בתור האדם שהוא. הנה גישה ידידותית לאלו מכם המחפשים דרכים ייחודיות לחגוג את יום הולדת ילדיכם ולשתף את המסרים החיוביים.

כדי להוציא את הלחץ מהחגיגה, נסה את 21 הודעות הברכה החכמות האלה בכרטיסים וברשתות החברתיות. אם אתם מחפשים דרך קלה לאחל "יום הולדת שמח" בספרדית, הסתכלו כאן (לחצו כאן למשאלת יום ההולדת המקורית בספרדית). כל העוגה בולטת, והקלף מנגן את השיר של יום הולדת שמח, אז זו דרך נהדרת לחגוג.

רעיון יום הולדת DIY זה

הוא פנטסטי ומהורהר והוא המתנה המושלמת לשחרור מישהו מעצמם – בידוד. זו לא בדיוק מתנת יום הולדת 40 מרגשת, אבל זו דרך בלתי נשכחת לחגוג אותה. זו לא המתנות הכי מרגשות לחגוג, רעיון זה ישנה את חייך לנצח וישנה גם את הדרך בה אתה מבלה את שארית חייך.

אין צורך לחגוג את יום ההולדת שלך בצורה הרפתקנית, אתה יכול גם לחגוג יום הולדת משמעותי עם חברים ובני משפחה.

הנה מסיבת יום הולדת קטנה 18 שמתאימה לך ולחבריך, למשפחה ואפילו להוריך וסביך. אם אתה מדבר על המסיבה, אז אתה יכול להיות חלק ממסיבה ביום ההולדת שלך עם המשפחה והחברים או סתם בשביל עצמך.

אם אין לך רעיונות ליום הולדת, אתה תמיד יכול להביא דרך עליזה ועליזה לחגוג את יום הולדתך. אני יודע שקשה למצוא רעיון לחגוג יום הולדת בבית, אבל זה אפשרי.