תפריט סגור

איך לבחור מסאז'יסט

בין אם אתם מתכננים למקד את המקצוע שלכם כמטפל בעיסויים בשיטות המתמקדות בהרפיה או מתמחים בטכניקות טיפוליות אחרות, להיות מעסה יכול להיות מרגש ומספק. אם אתה חושב להיות מטפל בעיסוי, עליך לדעת שלטיפולי עיסוי יתרונות רבים כמקצוע. בין אם זה עיסוי רקמות עמוק שעוזר במצבים כמו דלקת פרקים, עיסוי ספורט שעוזר לפציעות, או סתם עיסוי הרפיה נחמד שעוזר לך להתמודד עם לחץ, מעסה יכול באמת לחולל שינוי בחיים של אנשים . הזמינו זמן מה עם מטפל בעיסוי כדי להראות לבן / בת הזוג כיצד להעניק לך עיסוי. הם לא רק יעניקו עיסויים טיפוליים נהדרים, אלא גם יספרו לך על היתרונות של עיסוי לבריאותך ולרווחתך, כמו גם לבריאותך הגופנית.

שוח את העניין שלך בטיפול בעיסוי עם הרופא שלך

שאולי יוכל להפנות אותך למטפל מוסמך באזור שלך. אם אתם מחפשים עיסוי ספורט שניתן לבצע כעיסוי גוף מלא, עדיף לחפש מטפלים שעברו הכשרה בעיסוי רקמות עמוק או בשיטות אחרות להקלה על מתח השרירים. מטפל בעיסוי טוב פתוח לרצונך ויכול לתת לך הוראות לגבי טכניקות העיסוי הטובות ביותר לצרכיך. המטפל בעיסוי שלך יכול להתמקד באילו חלקים בגוף דורשים את מירב תשומת הלב, כגון שרירים, גידים ורצועות.

בדרך כלל מטפלים בעיסוי בוחרים בשיטה בה הם רוצים להתמחות לטיפול מסוים

כאשר כמה אופנים נוספים מחייבים הכשרה נוספת. לימוד טכניקות שונות יעזור לכם לבחור את המטפל בעיסוי. מעסים מתמחים בסוגים שונים של טכניקות עיסוי, כגון עיסוי רקמות עמוק ועיסוי שרירים עמוקים.
כדי לקרוא עוד על איך לבחור מסאז'יסט וספא בחיפה ניתן לבקר באתר flamingospa.co.il

להיות מעסה בספא אומר גם שאתה צריך להבין קצת איך מתקני ספא עובדים. וודאו כי המעסים שלכם מוסמכים לטיפול בעיסוי רפואי ובעלי ניסיון קליני בחיים האמיתיים.

בבחירת מטפל בעיסוי

חשוב ליידע אותו אם הלחץ המופעל במהלך העיסוי נמוך מדי או כבד מדי. עליכם לדעת אם עליכם להקדיש מספיק זמן ותשומת לב במהלך העיסוי. בפרט, עליך לחפש טיפול בנקודת טריגר; עיסויים באיכות טובה הם טובים יותר מטיפולים גרועים או מפעילים נקודה. בסופו של דבר, המטרה החשובה ביותר היא לגלות איזה סוג של עיסוי אתה אוהב.

אם אתה רוצה לנסות עיסוי ספורט

תוכל למצוא את המטפל הטוב ביותר עבורך בעזרת הטיפים שלעיל. אם אתם מחפשים טיפול בעיסוי, עליכם בהחלט לבדוק איזה סוג עיסוי יכול הרופא להציע. אפשרות נוספת שתוכלו לשקול בבחירת מטפל בעיסוי היא להתייעץ עם הרופא שלכם.

אתה יכול להגיד למעסה שלך מה ההעדפות שלך והוא בדרך כלל יחליט עבורך באילו שמנים אתרים אתה משתמש ובאיזה סוג עיסוי.

כפי שמתברר

כל מעסה שונה והוא יכול להיות מכריע לדעת מה אתה רוצה כשמדובר בעיסוי. לכן חשוב לציין את יעדי העיסוי האישי לפני שבוחרים מטפל בעיסוי. אם יש לך מטרות בראש, יש לך מושג ברור איזה סוג של עיסוי אתה צריך וכיצד ליצור קשר עם המטפל שלך. לאחר שהבנתם איזו מטרת עיסוי ושיטת העיסוי מתאימה לצרכים שלכם, החלק החשוב ביותר בדרך בה המטפל בעיסוי מחליט עבורכם הוא להחליט על הפגישה בהעדפות שלכם.

אם תחליט לעשות זאת, חשוב שתמיד תהיה מעסה נשית בספא בעת קביעת פגישה. לאחר שהחלטתם על בחירתם של מעסים עליכם ומעסים לעתיד שלכם לנהל שיחה מעמיקה אודות יעדי העיסוי האישיים שלכם, שיטות העיסוי וסגנון העיסוי.

משכורת אופיינית למעסה תלויה במקום בו אתה עובד ובאיזה סוג עיסוי אתה מתמחה. יתכן שתצטרך לקבל תוכנית ביטוח בריאות דרך המעסיק שלך. שוחח עם חברת ביטוח הבריאות שלך על הכללים להחזר ושוחח איתם על כללים והחזרים.

אם אתה רוצה למצוא עיסוי במחיר סביר יותר

בקר בבתי ספר לעיסויים בקרבתך או חפש מטפל בעיסוי שעובד מהבית. אם אתה רוצה להתפרנס כמטפל בעיסוי, אתה צריך להשקיע בשולחן עיסוי מקצועי. כל מה שאתה צריך כדי להיות מטפל בעיסוי הם כמה כלים שתוכל לקחת איתך למקום הלקוח שלך. עכשיו, כשיודעים את היתרונות של הפיכה למטפל בעיסוי, תוכלו לקבל את ההכשרה הדרושה בכדי להמשיך בקריירה מתגמלת בתחום זה על ידי הרשמה לתכנית לטיפול בעיסוי במכללת פרמונט. לאחר שסיימתם את לימודי הטיפול בעיסוי וקיבלתם את רישיונכם, יהיה עליכם להחליט האם אתם מחפשים משרה מלאה או משרה חלקית. משך התוכנית להיות מטפל בעיסוי תלוי בתכנית שתבחר ובסוג הטיפול בעיסוי ובהפניות שאתה עוקב אחריהם.