תפריט סגור

איך לבחור חברת מחשוב לעסק

עסקים קטנים זקוקים למחשבים, אך האופן בו הם בוחרים מחשב הוא מעט שונה. עבור מרבית העסקים הקטנים, קפיצה לעולם המחשבים אינה רק אתגר תחרותי, אלא גם פיננסי.

כשאתה מחפש מחשב עסקי

אתה צריך להחליט איזה סוג מחשב אתה רוצה, בדיוק כמו שאתה מחליט איזו מערכת הפעלה אתה רוצה. אם תבחרו ב- Windows, עליכם לבחור ממגוון מותגי מחשבים שונים, הייתי מציע ל- HP או Dell. עם זאת, אם תבחר במערכות ההפעלה Mac, תוכל להשתמש במחשבי Apple. אם אני רוצה מחשב מחלקת עסקים בנוי היטב, יש רק שני מותגים בשבילי. כשחיפשתי מחשבים עסקיים חשבתי על מספר מותגים אחרים, כמו HP, Dell ו- IBM, אך החלטתי להשתמש במחשב אפל לעסק שלי.

אז השאלה הגדולה היא

מה אתה מקבל עבור העסק שלך ואיזה סוג מחשב אני מקבל? אם אתה מקים עסק קטן או רוצה להוסיף עוד מחשבים לסביבת העבודה הקיימת שלך, עיין במדריך זה למחשבים העסקיים הטובים ביותר לעסקים קטנים באזורך. אם אתה באמת רוצה את הטוב ביותר עבור העסק שלך, המשך לקרוא כדי לברר כיצד לבחור מחשב טוב שיעזור לעסק שלך לשגשג. המחשבים הטובים ביותר לבעלי עסקים קטנים נבדלים מהתעשייה שלהם, אז וודא שאתה מתנהג שם. בבחירת טווח המחירים של מחשב עסקי, שקול באיזו תדירות אתה משתמש בו, איזה סוג של תכונות אתה צריך וכמה זמן יש לך להסתכל עליו. אם תבחר ברשת מחשבים הדרושה לפעילות השוטפת של החברה שלך, בחר במקום הנכון להפחתת עלויות. גורם נוסף שבאמת אמור לעזור לכם להחליט אילו סוגי מחשבים מתאימים ביותר לעסק שלכם הוא אחריות השירות. אחריות על חומרה היא חיונית וצריכה להיות זמינה בעת רכישת פתרון למחשב ארגוני קטן.
כדי לקרוא עוד על חברת מחשוב במיקור חוץ לעסקים ואיך לבחור חברת מחשוב לעסק יש להעיף מבט ב- erg.co.il

אם אתה מנהל עסק שפתוח רק בשעות הפעילות הרגילות ואינך מסתמך על מחשבים לצורך פעולות קריטיות, בחר בחברה המספקת שירותים רק בשגרה. כדי להבטיח שהמחשב העסקי שלך יפעל בזמן הרצוי, קרא את שעות הפעילות של החברה.

אם אתה עובד אצל מעסיק

ייתכן שתרצה להקים עסק לתיקון מחשבים בעצמך, אך להלן כמה טיפים כיצד לפתוח אותו ללא כסף או ניסיון. השלב הראשון צריך להיות לקבוע כיצד ברצונך להשתמש במחשב במונחים קונקרטיים לתמיכה בעסק שלך. לאחר שתבין בדיוק כיצד משתמשים במחשבי החברה, תוכל לקבוע אילו מפרטים אתה זקוק.

כאשר אתה קונה מחשב או מחשב עסקי, חפש מחשבים אישיים, מחשבים ניידים וצורבי DVD. אם אתה קונה מחשבים אישיים שונים של החברה, חשוב לדבר עם איש מכירות לפני שקונים מחשב עסקי. צורב CD / DVD, אך היזהר כלפיהם כעובדי הבסיס והתיק.

מיקרוסופט ואפל הסמיכו אותך עם שירותי התמיכה הטכניים הטובים ביותר אם בכוונתך לתת להם לעבוד על המוצר או העסק שלך

מיקרוסופט ואפל הוסמכו על ידי מיקרוסופט או אפל עצמן לשירות התמיכה הטכנולוגית הטובה שלהן, שעליך לתכנן לעבוד על המוצר של החברה שלך ועל החברה עצמה.

חברות רבות זקוקות באופן קבוע להזמין חברה לתיקון מחשבים שתשמור על הפעלת המחשבים שלהן

וחשוב לדעת איזו חברה צריכה להתקשר לחברה שלך אם הם זקוקים לעזרה במחשב. ספקית פתרונות IT שעסקים קטנים פונים אליה, אך חשוב שתכיר את החברה שהחברות שלך צריכות להתקשר אליה אם הם זקוקים לעזרה במחשב. חלק מחברות ה- IT מתמחות בתיקוני מחשבים, שם הן יכולות להגיע למטה החברה שלך כדי לתקן את המחשב שלך ולקבל טכנאי משלוחים באתר – על פי דרישה מהמשרד.

אם אתם מודאגים מאיבוד נתונים או רוצים לתכנן את הצמיחה העתידית של העסק שלכם

תמיכה במחשבים יכולה לעזור. אם אינך ספק שירותי IT מנוהל וזקוק להנחיות IT בסיסיות לעסקים, שירותי העסק של Dell הם הדרך הטובה ביותר לאסוף מידע ולקבל החלטות.

עם זאת

עבור רוב העסקים הקטנים, מחלקת IT פנימית משלהם אינה משתלמת. אם אתה רוצה להתרחק מהצד הטכני של העניינים אך עדיין קשור לקריירה שלך כמהנדס מחשבים, פתיחה של חנות מסחר אלקטרוני לממכר מחשבים וחלקי מחשב היא רעיון טוב. אתה יכול להקים חנות לתיקון מחשבים משלך, אך יתכן ויהיה צורך בחנות לבנים וטיטים. ניתן להקים עסקים רבים בבית, ורבים לא יכולים, במיוחד עבור בעלי עסקים קטנים.

לכן

צריך לגשת לבחירת מחשב לעסק הקטן שלך בצורה אחרת כדי להבטיח שתקבל את הטכנולוגיה שאתה זקוק לה. אם העסק שלך מסתמך על מחשבים שכולם יכולים להשתמש בהם, קנה מחשבים ניידים לעובדים שלך. רכישת מחשב עסקי תקציבי זה בסדר אם אתה מנהל סטארט-אפ או שותפות קטנה עם כמה אנשים בלבד. רק היו מוכנים לאפשרות של זמן התחלה איטי ומספר עובדים מוגבל אם משהו משתבש. גם אם אתה רוצה שעובדים יהנו מהשימוש במחשב העסקי החדש שלך, הם גם צריכים להרגיש בנוח עם הציוד.